حرفی دوستانه به دوستداشتنی ترین دوست عزیزم
حرفی دوستانه به دوستداشتنی ترین دوست عزیزم
نوشته شده در تاريخ 11 خرداد 1390برچسب:, توسط |

سلام به همه دوستان گرامی.     من میثم تاجیک  از زمانی که متوجه شدم محمدآقای صمدیان یه همچین اقدامی رو استارت زده خیلی خوشحال شدم.   چرا که درسته زمونه باعث شد که    ما از هم دور بشیم  و دلهامون  نتونه هیچ وقت لذت اون  دوران  قدیم رو به اون شکل تجربه کنه ولی میشه از این طریق دوباره خاطرات زیبای قدیم رو یاداوری کردوازته دل خندید.                   محمد اقای صمدیاناقا جواد گل  اقا مهدی رازقی عزیز.      اقا احسان نگارنده. داش مهدی گل خودم که با بهترین موجوددنیاعوضش نمی کنم.امیر خان ملک زاده  اقا رسول گل خودم  و خواهرای محترمه. بهترینهای کائنات را برایتان آرزو مندم. سلام گرم من را به خانواده محترم قدیم و جدیدتون برسانید  .فعلا  تا بعد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.